Sunday, June 19, 2016

#ProjekSedekahTelekung 2016

Assalammualikum 
.
19.05.2016. Hari Jumaat
.
Petang ni saya bersama puan CEO ambil stok telekung lagi untuk‪#‎ProjekSedekahTelekung‬
.
Kami ambil 250 helai lagi untuk diagihkan kepada 50 buah masjid dan surau. Insyaallah kami buat sendiri dan hantar sendiri semua telekung tu ke semua masjid dan surau. 
.
Tawaran Sedekah Telekung. 
=======================
.
Saya menawarkan 25 lot (1 lot 10 helai). Kepada mereka yang nak join projek sedekah telekung bersama kami. 
.
Saya berhajat. Nak sedekah telekung ke surau dan masjid-masjid. 
.
Kata isteri saya, kekadang telekung kat surau dah lama sampai dah bertahi lalat dan berbau. 
.
Macam ni.
.
Saya dapat telekung murah.
.
Biasanya RM50-60 kat kedai. Saya dapat RM20 je sepasang. 
.
Jadinya siapa yang berhajat nak bersama kami. Saya offer ambil satu lot utk 10 telekung harganya RM200 sahaja. Saya sendiri akan agihkan ke masjid dan surau. 
.
Nak join. 
.
Boleh whatsapp 013.7999.415 atau PM saya di FB. 

Nak beri sendiri pun boleh, saya poskan ke alamat anda. 
.
‪#‎SedekahTelekung‬
‪#‎KitaBukanBaikSangat‬ tapi cuba belajar ‪#‎JadiBaik‬
Tolong saya share dan like posting ni supaya lebih ramai yang boleh join projek ni. Saya target nak agihkan sebelum puasa.

Sebahagian Aktiviti Projek ini 








No comments:

Post a Comment